Men fan för dig!!

FAN VAD JAG HATAR SNÖÖ!!!!
De får va lite bra nu, börjar bli arg på allt detta helveteskottande >:(
Nu till en annan sak som är lika tröök.

Idag var det skola och jag försov mig som den lilla trötta saken jag är x3
Vår lärare blev dretarg och sa till mig
"Anna du får inte komma såhär försent, de tar på massor av tid i din skolgång"
Eeeh va fan vi hade juh bara fysikrepetition!!

Och jag glömde NÄSTAN bara nästan, jag har juh min bdb men Tokio Hotel Fan Fic, den kan ni gärna läsa.

http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0#a101

om det inte går gå in på " bilddagboken.se " och sök på " JustReden "
Där jag skriver om mig och Matilda som bor hos Tom och Bill.

Och var en snel hest och sprid denna blogg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0